loading...
اشپزی
ساسان بازدید : 55 پنجشنبه 03 بهمن 1398 نظرات (0)

طرز تهیه: 
اول لوبیا هارو ابپز کردمو داخل توری ریختم تا خشک بشه و مرطوب نمونه
بعد سیب زمینی و پیازو رنده ریز کردمو با دلت چلوندم تا حسابی مزه دار بشن و ابشونو دور ریختم قشنگ بصورت تفاله بشنا،بعد تخم مرغ هارو بهش اضافه کردمو ادویه جات و آرد رو هم ریختم داخلشو خوب مخلوط کردم در اخر لوبیا هارو ریختم داخل موادو خوب مخلوط کردم این کوکو هر چه تند تر باشه خوشمزه تره همینطور پودر سیر رو با دست و دلبازی بریزید که اخرررشه😉
بعد کف تابه نسوز کمی روغن ریختمو مواد رو داخلش یکدست صاف کردم از ابتدای پخت با دمکنی پوشونده سرخش کردم تقریبا یک ساعت و نیم بهش زمان دادم تا اروم سرخ بشه و مغز پخت بشه؛وقتی کوکو خودشو گرفت با کفگیر سر صاف مخصوص کوکویی برشش بدین تا موقع برگردوندنش اذیت نشین و کاور دورش خوب طلایی بشه؛تو این عکس فعلا یک روی کوکوی من سرخیده و منتظرم طرف دیگشم بسرخه😆این کوکو با نون بربری و سبزی خوردن و کمی گوجه خیارشورووو دو لیوان نوشابه مشکی یا میراندای تگری واسه خودش کولاکی میکنههههه؛امیدوارم درست کنیدو لذت ببرید.

منبع: اینستا گرام

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 632
  • بازدید کلی : 2,035